Ilmainen toimitus | Hinta vastaa |

Nöjdhetsgaranti

Korkein tavoitteemme on, että olet tyytyväinen! Jos olet löytänyt halvemman hinnan, Baby Brezza vastaa hintaa. Hintasovitus voidaan pyytää ennen ostoa tai 7 päivän sisällä ostosta, sinun tarvitsee vain dokumentoida, että olet löytänyt samanlaisen tuotteen halvemmalla, joka on varastossa ja voidaan lisätä ostoskoriin. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme kundtjanst@babybrezza.se

Hinnan sovituksen ehdot:

  • Yhdistämme hinnan, jos löydät halvemman hinnan identtisestä tuotteesta pätevältä verkkojälleenmyyjältä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen kundtjanst@babybrezza.se ja asiakaspalvelumme vahvistaa ja sovittaa hinnan (poikkeuksia sovelletaan).

  • Hintasovitus koskee sovittua hintaa, mukaan lukien mahdolliset toimituskulut.

  • Hintasovitusta voidaan pyytää ennen ostoa tai 7 päivän sisällä ostosta.

  • Hintasovitus on tiukasti rajoitettu tuotteisiin, jotka ovat saatavilla BabyBrezza.se-sivustolla.

  • Tuotteen on oltava identtinen (väri, koko, tuotenumero) ja sitä on oltava varastossa sopivassa verkkokaupassa.

  • Vastaavan hinnan on oltava voimassa ja aktiivinen, kun asiakaspalvelu käsittelee pyyntösi. Tarkistamme pätevän verkkojälleenmyyjän verkkosivuston vahvistaaksemme hinnan, tuotteen ja varastosaldon myymälässä.

  • Jotta voit käsitellä hintasovituspyyntösi oston jälkeen, vaaditaan voimassa oleva tilausnumero tai kuitti BabyBrezza.se-sivustolta. Ilman mitään näistä hintojen säätöä ei voida suorittaa.

  • Yhdistämme verkkokauppiaita, jotka harjoittavat liiketoimintaansa Suomessa, eli ovat luokiteltu suomalaiseksi oikeushenkilöksi ja joilla on kotipaikka/suomalainen osoite, rekisteröity liikevaihto Suomessa ja jotka noudattavat Suomessa voimassa olevia lakeja ja veroja. Lisäksi niiden on oltava saatavilla suomalaisten kuluttajien takuissa ja palvelussa.

Poikkeukset hintojen sovittamiseen:

  • Myynti, pikamyynti, varastoselvitykset, konkurssi- tai selvitystilavaraston myynti, vaurioituneet tuotteet, käytetyt tuotteet, avatut pakkaukset, kunnostetut/kunnostetut tuotteet, jos osto on jonkun muun tekemä, tai osamaksu.

  • Alennuskoodit, uutiskirjeen rekisteröintiin liittyvät uusien asiakkaiden tarjoukset, kanta-asiakaskortit, tarjouskoodit, luottokorttitarjoukset, lahjakorttitarjoukset.

  • Käytetyt tai palautetut tavarat (ns. "demotuotteet" tai "edulliset tavarat")

  • Kolmansien osapuolten markkinapaikoilla myymät tavarat.

  • Hinnan, tuotteen ja saatavuuden vahvistaminen tarkistetaan pätevän verkkojälleenmyyjän verkkosivustolla.

  • Esitteitä, painettuja mainoksia, sähköpostialennuksia ja myymälöiden hintoja ei voida vahvistaa, ja ne suljetaan pois hintasovituksesta.

  • Hintavastaavuus koskee vain yksityishenkilöitä.

Palautukset ja vaihdot:

Palauttaaksesi tilauksesi, lähetä tuote takaisin ja kirjoita tilausnumerosi, nimesi ja palautuksen syy muistiin ja lähetä se palautuspakkauksessa. Huomaa, että voi kestää jopa 10 arkipäivää ennen kuin olemme rekisteröineet, että olemme vastaanottaneet tuotteesi.

Mainitse aina seuraavat tiedot palauttaessasi tai vaihtaessasi:
1.) Tilausnumero
2.) Koko nimesi
3.) Palautuksen syy

HUOMIO! Palautukset tulee lähettää "postipakettina" eikä "agenttipakettina". Kuljetusriski on asiakkaalla. Tämä tarkoittaa, että kuluttaja on velvollinen maksamaan kuljetuksen aikana kadonneista tai vahingoittuneista tavaroista takaisin IBP Scandinavia AB:lle. Pyydä aina kuitti edustajaltasi, kun palautat meille. Näin lähetys on aina jäljitettävissä.

Palautukset lähetetään osoitteeseen:

Partnerlogistik Sweden AB
Att: IBP Scandinavia AB
Österängsgatan 6 port 2
521 34 Falköping
Sweden

24 kuukauden takuu:

BabyBrezza.se-sivustolla tehdyille ostoksille tarjoamme 24 kuukauden takuun alkuperäisestä ostopäivästä.

Baby Brezza Export Support:

Tiedämme, että olet jo kiireinen lapsesi hoitamiseen. Siksi tarjoamme aina viiden luokan tukea ja olemme valmiita auttamaan sinua kaikissa vaiheissa.

Ota meihin yhteyttä kundtjanst@babybrezza.se

Asiakaspalvelun tiedusteluihin vastataan yleensä 24-48 tunnin sisällä arkisin. Pyhien ja pyhäpäivien aikana vastaamme yleensä seuraavana arkipäivänä.

Toimintoa ja mahdollisia valituksia koskevat kysymykset:

Jotta tapauksesi voidaan käsitellä mahdollisimman nopeasti, pyydämme sinua lähettämään sen alla.

Ostoksesi kuitti/tilausnumero
Kuva tai video, jossa näkyy virhe, mikä auttaa tunnistamaan ongelman ja nopeuttamaan tapauksen käsittelyä.
Löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin jo nyt liittyen Formula Pro, huoltoon ja mittaripyörän asetuksiin käymällä ohjekeskuksessamme - UKK